امیر حسین عبدالله زاده
امیرحسین عبدالله زاده استاد ادبیات کنکور
بیوگرافی استاد امیر حسین عبدالله زاده

امیرحسین عبدالله زاده ادبیات ماز

امیر حسین عبدالله زاده

درس: ادبیات فارسی

تحصیلات: کارشناسی در مقطع مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد و کارشناسی ارشد ادبیات

سابقه تدریس:همکاری در تالیف کتب ادبیات نشر الگو، تدریس ادبیات در آموزشگاه های برتر ایران

فعالیت: تدریس در کلاس آنلاین ماز و آموزشگاه های برتر مشهد، طراحی سوال و پاسخ نامه تشریحی ماز، طراح کانون قلم چی

استاد امیر حسین عبدالله زاده، یکی از اساتید برجسته و نامدار ادبیات فارسی کنکور کشور می باشند که در آموزشگا های برتر کشور در حال تدریس به صورت آنلاین و مجازی می باشند.

بیوگرافی استاد امیر حسین عبدالله زاده

استاد امیر حسین عبدالله زاده، فارغ التحصیل مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد می باشند که به دلیل علاقه فراوان به ادبیات فارسی، کارشناسی ادبیات فارسی را ادامه دادند و استاد عبدالله زاده توانستند رتبه 16 دکترای تخصصی ادبیات فارسی را کسب بنمایند.

استاد عبدالله زاده، در همان ابتدای کار خود توانستند که در تالیف کتاب های ادبیات انتشارات نشر الگو همکاری داشته باشند و علاوه بر آن یکی از طراحان آزمون قلم چی شدند و اکنون مدرس کلاس آنلاین ماز و طراح آزمون های ماز می باشند.

کلاس های ادبیات فارسی عبدالله زاده

در کلاس های آنلاین استادامیر حسین عبدالله زاده، علاوه بر آموزش مباحث ادبیات فارسی تست نیز بررسی می گردد که این تعداد تست بررسی شده کافی می باشند و این تست ها بیشتر دارای ایده های تکراری می باشند و کمتر میتوان تست هایی با ایده جدید دید و بیشتر نکات کنکورهای قبل را بیان می کنند.

تست های بررسی شده در سر کلاس تکراری هستند و میتوان بیشتر آنها را در کتاب های کمک آموزشی دید و ابیات استفاده در تست ها تکراری هستند و در کتاب درسی نیز وجود دارند و به دفعات کمی میتوان ابیات جدید در تست های بررسی شده دید علاوه بر آن تست های بررسی شده فاقد نکات مهم و جزئی کتاب درسی می باشند.

بیشتر وقت کلاس آنلاین را استاد امیر حسین عبدالله زاده در حال تدریس می باشند و کمتر میتوان مشارکت داش آموزان را در آن دید هر چند که دانش آموزان میتوانند سوالات خود را بیان کنند اما به دلیل اینکه تمامی سوالات با گزینه هایش توسط استاد بررسی میشود و تمامی نکات مهم و آموزشی تست ها بیان می گردد، بیشتر مشکلات دانش آموزان رفع خواهد شد.

برای دیدن بیو گرافی اساتید ماز کلیک کنید

برای دیدن صفحه شخصی استاد در اینستا گرام کلیک کنید