مازیار غنی
مازیار غنی استاد فیزیک کنکور
بیو گرافی مازیار غنی زاده

مازیار غنی فیزیک ماز

مازیار غنی زاده

  • درس: فیزیک
  • تحصیلات:فارغ التحصیل رشته ی مکانیک دانشگاه شیراز، دانشجوی رشته ی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • سابقه تدریس:تدریس آنلاین در گروه ماز و همایش های کشوری
  • فعالیت:طراح آزمون ماز و تدریس کلاس آنلاین ماز

دکتر مازیار غنی زاده، یکی از استاید برجسته فیزیک کنکور میباشد که علاوه بر طراحی سوالات فیزیک آزمون ماز تدریس کلاس های آنلاین گروه آموزشی ماز را برعهده دارد.

بررسی نحوه تدریس استاد در کلاس آنلاین

استاد غنی زاده، در کلاس های آنلاین بیشتر، سوالات آزمون های تالیفی را مورد بررسی قرار میدهد که دارای همان نکات سوالات کنکور های گذشته می باشد .

تنوع سوالات حل شده در کلاس آنلاین استاد مازیار غنی زاده، بسیار بالاست و میتواند به خوبی توانایی های دانش آموز را محک بزند و برای هر نوع آزمونی آماده کندکه علاوه بر آن میتواند ایده های جدید کنکور را نیز بررسی کند.

سوالات بررسی شده در کلاس دارای پاسخ نامه کاملا تشریحی و نکات آموزشی می باشند که میتوان گفت تمامی نکات و سوالات مربوط به آن بخش را به سادگی تحلیل میکند و تمامی مشکلات شما را رفع میکند.

استاد غنی زاده، در کلاس های آنلاین به رفع اشکال دانش آموزان میپردازد امابه دلیل اینکه در طول کلاس تعداد زیادی تست بررسی میشود و سوالات بررسی شده نیز از تنوع بالایی برخوردار هستند میتوان گفت عمده مشکلات دانش آموزان در هنگام حل تست ها برطرف میشود.

در کل میتوان بیان کرد که نحوه تدریس استاد در سر کلاس تست محور می باشد و تمام سعی استاد غنی زاده بر این می باشد که با حل تست های فراوان هم آموزش را بیان کند و هم در حین حل سوالات رفع اشکال نیز انجام گردد.

برای دیدن بیوگرافی اساتید ماز کلیک کنید

صفحه اینستا گرام استاد